زندگی نامه و عکس های شهید جواد زارعی - شهادت طلب

زندگی نامه و عکس های شهید جواد زارعی

بازهم یکی از سربازان دلیر و شجاع این کشور، شربت شهادت را نوشید و به دیدار پروردگارش شتافت.

ستوان دوم جواد زارعی، جوان 32 ساله یزدی به همراه همکارانش که در حال انجام وظیفه بودند، با خودروی حامل قاچاقچیان مواد مخدر برخورد و با آنان درگیر شد، در این دیگری یکی از قاچاقچیان را دستگر کردند و همچنین 25 کیلوگرم موارد مخدر را از انها کشف و ضبط نمودند. اما متاسفانه جواد زارعی در این درگیری ها به شهادت رسید.

جواد زارعی متاهل و دارای دو فرزند 5 ساله و 2 ماهه بود. برای خانواده و همسر این شهید، آرزوی صبر و آرامش داریم. اما چه کسی به جز پدر می تواند پشت و پناه این دو کودک باشد؟؟

سربازان جان برکف این مملکت را باید قدر بدانیم، آان که از خانه و خانواده خود گذشتند تا اجازه ندهند که مواد مخدر خانمان سوز به دست جوانان برسد.

شهید جواد زارعی، یادت گرامی و نامت ماندگار ….

جزییات خبر شهادت ستوان دوم زارعی

سرتیپ دوم پاسدار «عباسعلی بهدانی فرد» فرمانده انتظامی استان در پی شهادت ستوان دوم «جواد زارعی» طی پیام تسلیتی، اظهار کرد: شهادت ستوان دوم «جواد زارعی» از کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد را به محضر امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و مقام معظم رهبری مدظله العالی، فرماندهی محترم کل انتظامی کشور، همکاران محترم آن عزیز سفر کرده و به خصوص خانواده معزز آن شهید بزرگوار همسر، مادر، فرزندان و سایر بازماندگان وی تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

وی اضافه کرد:  بی شک خدمات صادقانه و رشادت های آن شهید دلیر در مبارزه با اشرار و سوداگران مرگ و یاد و خاطره او در قلب کارکنان پلیس استان یزد همیشه زنده و جاودان خواهد ماند.

سردار بهدانی فرد در پایان این پیام، برای آن شهید سعید علو درجات و برای خانواده وی صبری جمیل و اجری جزیل از درگاه خداوند متعال مسئلت کرده است.

گفتنی است؛‌ ستوان دوم «جواد زارعی» متولد ۱۳۶۹ در بوانات فارس بود که به همراه خانواده خود شامل همسر و دو فرزند ۵ ساله و دو ماهه در یزد انجام وظیفه می‌کرد.

روز حادثه

بیست و هشتم خرداد ۱۴۰۱ ماموران مبارزه با قاچاق مواد مخدر یزد در حین تعقیب و مراقبت با خودروی حامل موادمخدر که قصد انتقال مواد افیونی به داخل شهر را داشتند درگیر شدند.

 برپایه این گزارش در این درگیری ماموران موفق به دستگیری یکی از قاچاقچیان و کشف ۲۵ کیلوگرم موادمخدر شدند اما متاسفانه ستوان دوم جواد زارعی بر اثر درگیری با قاچاقچیان مجروح و بر اثر شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل شد.

خاکسپاری شهید جواد زارعی

سردار عباسعلی بهدانی فرد گفت: مراسم سلام نظامی و وداع همکاران انتظامی با شهید جواد زارعی ساعت هفت صبح دوشنبه 30 خرداد 1401 در فرماندهی انتظامی برگزار شد.او گفت: پیکر این شهید  ساعت هشت صبح از میدان امام رضا (ع) ت خلدبرین تشییع و در قطعه شهدا به خاک سپرده شد. همچنین نماز بر پیکر شهید زارعی توسط آیت الله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان یزد اقامه شد.فرمانده انتظامی استان از عموم مردم دعوت کرد تا مشارکت گسترده‌ای در مراسم تشییع پیکر شهید مدافع امنیت داشته باشند.

مراسم بزرگداشت شهید جواد زارعی هم از ساعت ۷:۳۰ صبح روز سه شنبه 31 خرداد به میزبانی نماینده ولی فقیه، استاندار و فرماندهی انتظامی استان در مسجد حظیره برگزار خواهد شد.

گلناز علیزاده سه شنبه خرد ۳۱, ۱۴۰۱ نظرات
درج ديدگاه
شهادت طلب

سخن مدیر

بسم

با نام و یاد خداوند متعال و با سلام و درود و صلوات به روح پاک شهدا و امام شهدا و با اذن از صاحب الأمر و مولایمان

و با پیروی از خط ولایت ولی امر مسلمین جهان

و به نیت جهاد (مجازی) فی سبیل الله…

را بنا نهاده و با توسل به

از خداوند متعال مسئلت دارم که گام هایم را در این راه استوار نماید.

موضوعات

نوشته‌های تازه

کلام امام امت

امام خمینی
امام خامنه ای

مطالب تصادفی

جنگ نرم

دانلود مداحی

حمایت از ما

https://shahadat-talab.ir

https://shahadat-talab.ir

تبلیغات رپورتاژ

لوگو اسپانسر

پیوندها

امام خامنه ای

عفاف و حجاب