چرا کسانی که بیشتر تحقیق میکنند، دستگاه تصفیه آب زینود را از شرکت ایلیا گستر خریداری میکنند؟ - شهادت طلب

چرا کسانی که بیشتر تحقیق میکنند، دستگاه تصفیه آب زینود را از شرکت ایلیا گستر خریداری میکنند؟

از مهمترین عوامل در خرید دستگاه تصفیه آب خانگی، احساس نیاز هر خانواده ای است که به سلامتی اهمیت میدهد. در این بین، انواع دستگاه تصفیه آب در ایران با برندهای متفاوت به فروش میرسد. کسانی که قبل از خرید به خوبی تحقیق کنند و زمانی را هر چند کوتاه صرف نمایند، در دستگاه های تصفیه آب زینود توقف میکنند. چرا که در دستگاه های تصفیه آب زینود هم از نظر مدل بندی و هم از نظر کیفیت مواردی رعایت شده که در برندهای دیگر دیده نمیشود. این موضوع را کسانی که به خوبی تحقیق کرده باشند تصدیق میکنند. در اینجا برخی موارد را عنوان میکنیم.

چرا باید دستگاه تصفیه آب زینود را انتخاب کنیم؟

مزایای تصفیه آب زینود

با بسته شدن واردات محصولات تصفیه آب از کشورهای اروپایی و همچنین عدم ورود تصفیه آب تایوانی در این سال‌های اخیر، استقبال از دستگاه‌های تصفیه آب باکیفیت ایرانی زیاد شد. خصوصاً برند زینود که همواره اگر کیفیت آن، از دستگاه‌های تایوانی در برخی موارد بالاتر نبوده باشد کمتر نیست. اگرچه قیمت آن به دلیل کیفیت بالاتر، کمی بیشتر از برندهای دیگر ایرانی بوده است. اما افزایش سطح رضایت مشتریان همواره در این محصول رعایت شده است. مفتخریم که مشتریان تصفیه آب زینود شرکت ایلیا گستر به دلیل رضایتمندی از محصول و خدمات شرکت، معرف این برند به دوستان و آشنایان خود هستند.

آیا تصفیه آب خانگی زینود میتونه نیترات و املاح مضر آب رو به صورت عملی حذف کنه یا خیر ؟

بسیاری تصورشون اینه که تصفیه آب ها نمیتونن املاح مضر آب رو حذف کنن به خاطر همین به رو به خرید آب های معدنی برای منزلشون میکنن . در پاسخ باید گفت اینکه قطر نیترات بسیار کمه و حذف اون در حقیقت خیلی مشکله شکی نیست اما نکته ی قابل توجه اینه که با روش اسمز معکوس آب تا یک ده هزارم میکرون آب تصفیه میشه . برای اثبات این موضوع میشه با یه آزمایش ساده توسط آزمایشگاه هایی که آنالیز آب رو انجام میدن میزان نیترات قبل از تصفیه و بعد از تصفیه رو مشاهده کرد . با آزمایش هایی که ما انجام دادیم میزان حذف نیترات آب حدود 95 درصد حذف میشود البته به صورت تئوری میزان حذف نیترات 99 دصد است .

قطعات تشکیل دهنده دستگاه تصفیه آب

قطعات تشکیل دهنده دستگاه تصفیه آب : دستگاه تصفیه آب از قطعات متعددی تشکیل شده است که در این مقاله خلاصه وار به معرفی آن های میپردازیم.

شاسی

شاسی دستگاه تصفیه آب در مدل های مختلف تفاوت دارند و انواع اصلی آنها، شاسی فلزی و شاسی پلاستیکی هستند. در دستگاه های تصفیه آب کیسی موضوع کاملا متفاوت است و در کیسی ها معمولا بدنه از فایبر و فلز تشکیل شده است.

مخزن

مخزن دستگاه تصفیه آب محل نگهداری آب تصفیه شده است . این مخزن ها، با منبع ها و مخزن های معمولی متفاوت هستند و ویژکی آنها تحت فشار بودن آن هاست. به این ترتیب که بخشی از مخزن از آب و بخش دیگر آن از باد پر میشود.

دستگاه دارای پمپ است که تامین فشار لازم برای پشت ممبران را تامین میکند. پمپ های دستگاه تصفیه آب به صورت دیافراگمی هستند و عملکرد آنها با پمپ های خانگی متفاوت است.

ترانس

تغذیه برق دستگاه توسط ترانس انجام میشود که برق شهری را به برق مستقیم 24 ولتی تبدیل میکند. ترانس قسمت مهمی است و باید تغذیه ورودی ترانس از یک محافظ برق صورت بگیرد تا منجر به سوختگی آن نشود.

لازم به ذکر است مصرف برق دستگاه تصفیه آب خانگی بسیار پایین است و در حد 28 وات آن هم در زمان استفاده و روشن بودن پمپ است.

 هوزینگ

هوزینگ ها محفظه هایی هستند که فیلتر های کارتریجی را درون خود جای میدهند. در دستگاه های تصفیه آب کیسی، هوزینگ های فیلترهای 123 وجود ندارند چرا که در این دستگاه ها از فیلتر های پیش تصفیه اینلاینی استفاده شده است.

شیر برقی

این قطعه مانع از هدر رفت آب در دستگاه تصفیه آب میشود. با روشن و خاموش شدن پمپ، باز و بسته میشود و جریان آب را کنترل میکند.

سوییچ ها

دو عدد سوییچ در دستگاه تصفیه آب قرار دارد که با کاهش ویا بسته شدن ورودی آب و همچنین پر شدن مخزن و یا بسته بودن شیر برداشت، پمپ را خاموش میکنند.قطعات تشکیل دهنده دستگاه تصفیه آب

شیر میکس

شیر میکس در دستگاه تصفیه آب قرار دارد تا برای شستشوی فیلتر های کربن و اصطلاحا آب کربن گیری از آن استفاده شود. در برخی موارد که سختی آب بسیار پایین است نیز از این شیر برای تنطیم سختی آب مورد استفاده قرار میگیرد.

شیر بک واش

این شیر در برخی دستگاه های تصفیه آب مانند دستگاه تصفیه آب زینود وجود دارد که با استفاده از آن میتوان هوزینگ ممیران را شستشو داد. اگر از این شیر استفاده شود میتواند طول عمر ممبران را حتی به 1.5 تا 2 برابر برساند. روش استفاده هم به این صورت است که با باز کردن این شیر به مدت 20 ثانیه ، هوزینگ ممبران تمیز میشود و آلودگی ها به فاضلاب هدایت میشوند.

اتصالات ورودی

در پک های دستگاه تصفیه آب از سه راه استیل و شیر پیسوار استفاده میشود که از آن ها انشعاب آب شهری به دستگاه گرفته میشود.قطعات تشکیل دهنده دستگاه تصفیه آب

اتصالات و شلنگ

انواع مختلفی از اتصالات در دستگاه تصفیه آب مورد استفاده قرار گرفته است. اعم از زانویی ها، رابط شیر برقی، سه راهی فیلتر، سه راهی میخی مورد استفاده قرار میگیرد. در دستگاه های تصفیه آب کیسی زینود از رابط کیسی ، زانویی میخی و زانویی دو طرفه هم استفاده شده است.

گیج

گیج روغنی که در آن فشار پمپ نشان داده میشود و کاربرد عیب یابی دارد.

کپسول پساب

آخرین مسیری که قرار است به فاضلاب هدایت شود از این کپسول میگذرد. برخی مواقع از آن به عنوان مقاومت هم استفاده میشود چرا که جلوی هدر رفت آب را میگیرد و کاربرد بسیار حیاتی در دستگاه تصفیه آب دارد.

شیر برداشت

در دستگاه تصفیه آب از شیر برداشت هم استفاده شده است که روی سینک ظرفشویی نصب میشود و مصرف کننده از این شیر آب تصفیه شده سالم را برداشت میکند.

منبع : تصفیه آب ایلیاگستر

دوشنبه آذر ۷, ۱۴۰۱
شهادت طلب

سخن مدیر

بسم

با نام و یاد خداوند متعال و با سلام و درود و صلوات به روح پاک شهدا و امام شهدا و با اذن از صاحب الأمر و مولایمان

و با پیروی از خط ولایت ولی امر مسلمین جهان

و به نیت جهاد (مجازی) فی سبیل الله…

را بنا نهاده و با توسل به

از خداوند متعال مسئلت دارم که گام هایم را در این راه استوار نماید.

موضوعات

نوشته‌های تازه

کلام امام امت

امام خمینی
امام خامنه ای

جنگ نرم

دانلود مداحی

حمایت از ما

https://shahadat-talab.ir

https://shahadat-talab.ir

تبلیغات رپورتاژ

لوگو اسپانسر

پیوندها

امام خامنه ای

عفاف و حجاب