تسبیح شاه مقصود اصل چه خواصی دارد و چه رنگی است؟ - شهادت طلب

تسبیح شاه مقصود اصل چه خواصی دارد و چه رنگی است؟

تسبیح شاه مقصود

در ادامه می گوییم که خواص تسبیح شاه مقصود چیست و سنگ شاه مقصود اصل چه رنگ هایی دارد. با ما در ادامه همراه شوید.

در اطراف ما انرژی های خوب و بد زیادی وجود دارد. جذب و دفع این طیف‌های انرژی به صورت مستقیم و غیر مستقیم بر احوالات و اتفاقات زندگی افراد تأثیر می‌گذارد. با جذب انرژی‌های مثبت می‌توان از فواید پر کاربرد آن استفاده کرد. آرامش و رفع تنش، کنترل داشتن بر شرایط و بهبود چشمگیر رفتارهای اجتماعی از آثار اولیه جذب انرژی مثبت هستند. این مسئله هم در فرهنگ دینی مورد تأیید است و هم در آئین‌های عرفانی؛ همچنین در سال‌های اخیر دانشمندان با تحقیق در این زمینه به نتایج شگرفی دست یافته‌اند که تائید کننده همین مسئله است.

یکی از اصلی‌ترین خواص معنوی تسبیح شاه مقصود ایجاد صلح و دوستی است. از این تسبیح برای رفع نگرانی و رسیدن به آرامش استفاده می‌شود. حفظ و ارتقاء پاکدامنی از دیگر خواص معنوی این تسبیح است. افرادی که با این تسبیح ذکر می‌گویند، کسب و کار پر رونق‌تری دارند. دفع انرژی‌های مضر، درمان بیماری‌ها، افزایش قوای جسمانی و … از جمله خواص معنوی تسبیح شاه مقصود که برای آن ذکر کرده‌اند می‌توان دفع انرژی‌های منفی و جذب انرژی‌های مثبت را نام برد که در اصل مهم‌ترین کارهایی هستند که یک سنگ می‌تواند با تاثیراتش انجام دهد. دفع انرژی‌های منفی و جذب انرژی‌های مثبت در حالت معمولی بسیار در حالات روانی افراد تأثیر گذار است و زمانی که با ذکرهای مورد توصیه بزرگان دین همراه می‌شود تأثیر شگرفی بر افراد می‌گذارد.

ارتشاعات بسیار ملایم برای فعال سازی کل بخش‌های بدن و هماهنگی اعصاب نیز از جمله خواص تسبیح شاه مقصود است. اگرچه اغلب خواص معنوی تسبیح شاه مقصود به خاطر همان دفع انرژی‌های منفی است، اما هر کدام از این خواص به تنهایی اهمیت بسیاری دارند. درمان افسردگی، اصلاح جریان خون، تحریک و تقویت حس چشایی، شادی خلق و خو و نیرو بخشی به ستون فقرات نیز به عنوان خواص تسبیح شاه مقصود در میان علاقه‌مندان به این مبحث معروف هستند.

برعکس تصور عامه ی مردم شاه مقصود رنگ های مختلفی دارد و معادن سنگ آن نیز در کشور افغانستان می باشد.شاه مقصود اصل تنها به رنگ زرد سبز یا انگوری نیست و می تواند رنگ های دیگری که در ادامه خواهیم گفت را نیز دارا باشد. شاه مقصود چندین رنگ مشخص دارد و تمام این رنگ ها هم اصل افغانی هستند.

رنگ های شاه مقصود شامل  زرد، سبز، قرمز، نباتی، مشکی، زیتونی هستند.
در بین رنگ های ذکر شده سنگ شاه مقصود زرد اصل، از همه با ارزش تر و گران تر و کم یاب تر میباشد و درست به همین خاطر است که تسبیح شاه مقصود زرد در انواع و اقسام مختلفی در بازار عرضه میشود تا زمینه تقلب و کلاه برداری برای سود جویان فراهم شود

گلناز علیزاده چهارشنبه بهم ۲۳, ۱۳۹۸ نظرات
درج ديدگاه
شهادت طلب

سخن مدیر

بسم

با نام و یاد خداوند متعال و با سلام و درود و صلوات به روح پاک شهدا و امام شهدا و با اذن از صاحب الأمر و مولایمان

و با پیروی از خط ولایت ولی امر مسلمین جهان

و به نیت جهاد (مجازی) فی سبیل الله…

را بنا نهاده و با توسل به

از خداوند متعال مسئلت دارم که گام هایم را در این راه استوار نماید.

موضوعات

نوشته‌های تازه

کلام امام امت

امام خمینی
امام خامنه ای

مطالب تصادفی

جنگ نرم

دانلود مداحی

حمایت از ما

https://shahadat-talab.ir

https://shahadat-talab.ir

تبلیغات رپورتاژ

لوگو اسپانسر

پیوندها

امام خامنه ای

عفاف و حجاب