خرید تجهیزات پزشکی مصرفی با بهترین قیمت - شهادت طلب

خرید تجهیزات پزشکی مصرفی با بهترین قیمت

با افزایش جمعیت و شیوع بیماری های مختلف، استفاده از انواع لوازم یکبار مصرف، جهت بالا رفتن بهداشت فردی و عمومی، بسیار رایج شده است. امروزه بسیاری از بیمارستان ها و مراکز بهداشتی درمانی، انواع لباس های یکبار مصرف را جایگزین لباس های چند بار مصرف کرده‌اند.‌

شرکت تولید و پخش البسه بیمارستانی پادرا، با بیش از یک دهه تجربه در تولید و پخش البسه بیمارستانی و تجهیزات پزشکی، در این نوشته قصد دارد به بررسی پرمصرف‌ترین لوازم پزشکی که بیمارستان ها خرید آن را در اولویت خرید تجهیزات پزشکی ضروری قرار می دهند، بپردازیم.

انواع لباس بیمارستانی

لباس بیمارستانی از مهم ترین تجهیزات پزشکی بیمارستان ها به حساب می آید. لباس های بیمارستانی به دو نوع لباس یکبار مصرف پزشکی و لباس چندبار مصرف تولید و در بازار عرضه می شود. در بخش اتاق عمل، بخش مراقبت های ویژه و بخش های پرخطرتر از انواع لباس یکبار مصرف استفاده می شود اما در مقابل از لباس های چند بار مصرف، در بخش هایی که احتمال انتقال بیماری کمتر است استفاده می شود.

در ادامه در خصوص برخی از پرمصرف‌ترین لباس های بیمارستانی صحبت خواهیم کرد اما به طور کلی باید بگوییم که معمولا جنس لباس های چندبار مصرف، تترون و جنس لباس های یکبار مصرف اسپان باند است. اسپان باند در مقایسه با تترون، بافت های بسیار ریز تری دارد که از عبور کوچکترین ویروس ها جلوگیری می کند.

روپوش پزشکی

روپوش پزشکی، پر فروش‌ترین لباس چندبار مصرف است. روپوش پزشکی از لباس های زیرین افراد در برابر آلوده شدن جلوگیری می کند. از این لباس در آزمایشگاه ها، داروخانه ها و مطب ها استفاده می شود. به دلیل استقبال زیاد از این لباس ها، روپوش پزشکی در طرح ها و مدل های بلند و کوتاه به فروش می رسد.

رنگ روپوش های پزشکی معمولا سفید است. دلیل آن هم این است که در صورت بروز هر گونه آلودگی روی روپوش، آلودگی به سرعت دیده شود و هر چه سریع تر روپوش شسته شود.

گان جراحی

پرمصرف‌ترین لباس یکبار مصرف پزشکی نیز، گان یکبار مصرف پزشکی است.گان ها لباس هایی یکسره و از جنس اسپان باند هستند که در بیشتر در اتاق عمل از آن ها استفاده می شود. این لباس ها به لطف استفاده از پارچه اسپان باند، به خوبی هوا را از خود عبور می دهند و جراح پس از ساعت ها استفاده از این لباس، احساس تعرق نمی کند. گان یکبار مصرف پزشکی، آبی یا سبز رنگ هستند.

به دلیل استفاده از این لباس ها در بخش MRI، به آن ها لباس یکبار مصرف تصویربرداری و لباس یکبار مصرف ام آر آی نیز گفته می شود. لباس بیماران در اتاق عمل، ست کامل گان کلاه شلوار یکبار مصرف بیمار است و همچنین جراجان و پرستاران نیز باید در زمان جراحی از این لباس ها استفاده کنند. به همین دلیل بیمارستان ها برای تامین این لباس، اقدام به خرید عمده گان پزشکی می کنند.

رول ملحفه روتختی بیمارستان

روتختی بیمارستان ها یکی از لوازم بسیار پرمصرف بیمارستانی است. این روتختی های یکبار مصرف، پس از هر بار استفاده، جهت حفظ پروتکل های بهداشتی، باید به دور انداخته شوند. معمولا مراکز درمانی اقدام به خرید عمده روتختی دوسرکش بیمارستانی می کنند. روتختی های یکبار مصرف مانع از آلوده شدن تشک و روتختی زیرین می شود. ملحفه های بیمارستانی، فدرت جذب بالایی دارند و آبگریز هستند.

علاوه بر بیمارستان ها، رول ملحفه روتختی بیمارستانی در مکان های زیر نیز بسیار پر کاربرد است.

  • هتل ها ، مسافرخانه ها و مهمان سراها
  • هواپیما و قطار
  • کلینیک های لیزر مو، کاشت مو و ماساژ
  • سالن های آرایشی بهداشتی

زیرانداز بیمار

گاهی ممکن است در شرایطی افراد قادر به رفتن به سرویس بهداشتی نباشند؛ در این صورت زیرانداز بیمار می تواند به این افراد کمک کند. زیراندازها قدرت جذب بالایی دارند و از کثیف شدن روتختی، جلوگیری می کنند. همچنین گفتنی است این زیراندازها، از پخش بوی بد جلوگیری می کنند.

زیراندازها در اندازه های مختلف تولید می شوند. همچنین گفتنی است که زیرانداز بیمار در دو مدل یکبار مصرف و چند بار مصرف عرضه می گردد که در مدل چندبار مصرف، می توانید تا 5 بار آن ها را بشویید. همچنین این وسیله برای کودکانی که شب ادراری دارند، بسیار مناسب است.

خرید با کیفیت ترین تجهیزات پزشکی

در این مقاله به بررسی پرمصرف‌ترین البسه و تجهیزات پزشکی پرداختیم. اگر قصد خرید ارزان قیمت انواع تجهیزات پزشکی را دارید بهتر است از تولیدکننده این محصولات، اقدام به خریداری کنید. گروه تولید و پخش البسه بیمارستانی پادرا، تولید کننده انواع گان، روپوش پزشکی، شان، ماسک، زیرانداز بیمار، ست کامل گان کلاه شلوار یکبار مصرف بیمار و سایر البسه بیمارستانی، امکان خرید مستقیم از تولید کننده را برای شما فراهم ساخته است.

در پایان پیشنهاد می کنیم برای مشاهده لیست قیمت و خرید روتختی یکبار مصرف ، خرید رول یکبار مصرف ، خرید گان جراح ، خرید لباس بیمارستانی ، خرید لباس بستری بیمار به پادرا (https://paadra.com) مراجعه کنید.

شنبه خرد ۲۱, ۱۴۰۱
شهادت طلب

سخن مدیر

بسم

با نام و یاد خداوند متعال و با سلام و درود و صلوات به روح پاک شهدا و امام شهدا و با اذن از صاحب الأمر و مولایمان

و با پیروی از خط ولایت ولی امر مسلمین جهان

و به نیت جهاد (مجازی) فی سبیل الله…

را بنا نهاده و با توسل به

از خداوند متعال مسئلت دارم که گام هایم را در این راه استوار نماید.

موضوعات

نوشته‌های تازه

کلام امام امت

امام خمینی
امام خامنه ای

جنگ نرم

دانلود مداحی

حمایت از ما

https://shahadat-talab.ir

https://shahadat-talab.ir

تبلیغات رپورتاژ

لوگو اسپانسر

پیوندها

امام خامنه ای

عفاف و حجاب