جنگ نرم در گوشی‌های تلفن‌ همراه است - شهادت طلب

جنگ نرم در گوشی‌های تلفن‌ همراه است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، صادق مقدادی عصر امروز در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس که توسط سازمان بسیج ورزشکاران گیلان در مسجد اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، اظهار کرد: امروز خط مقدم جنگ در خانه‌ها و بین جامعه ما توسط اینترنت و ماهواره است.

وی در تشریح وضعیت عملیات‌های جنگ تحمیلی و خیانت بنی صدر و حرکات منافقان گفت: در سخت‌ترین شرایط فرزندان این مرز و بوم با تاسی از شهدای کربلا تا آخرین نفس از میهن اسلامی و انقلاب نوپا دفاع کردند.

فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه در زمان رژیم منحوس پهلوی هیچ تیمسار ایرانی نمی‌توانست یک پیچ تانک را ببندد و چندین هزار آمریکایی این مسئولیت را در ارتش ایران بر عهده داشتند، افزود: نیروهای ما هیچ کار تخصصی و فنی را نمی‌توانستند مدیریت کنند و در آن دوران بنی‌صدر ملعون خطاب به نیروهای سپاه و بسیج می‌گفت اینها تخصص و حضور در هیچ جنگی را ندارند و چگونه می‌خواهند جلوی ارتش عراق ایستادگی کنند اما همین بچه‌های بسیجی در عملیات‌های مختلف ثابت کردند که می‌توانند خالق شگفتی‌های جنگ‌های نامتقارن در دنیا باشند.

وی سال سوم جنگ به دلیل تغییر راهبرد دشمن از هجومی به دفاعی را برای ایران بسیار سخت دانست و ابراز کرد: پس از سال سوم جنگ دشمن به ایجاد میادین مین و تله‌های انفجاری و روحیه دفاعی در زمین روی آورد که سختی‌های بسیار زیادی بر رزمندگان ما تحمیل شد و با این اوصاف رزمندگان ایران اسلامی با 220 هزار شهید و 500 هزار جانباز جانانه دفاع کرده و پیروز میدان شدند.

مقدادی جنگ امروز را متفاوت با دوران دفاع مقدس خواند و خاطرنشان کرد: اگر تا دیروز خط مقدم ما طلائیه و شلمچه، پاسگاه زید، دهلران و … بود امروز این جنگ در گوشی‌های تلفن همراه ما و رایانه اتاق بچه‌ها و دیش‌های بالای سر منازل است.

وی هجمه‌های ناجوانمردانه رسانه‌ای در جنگ نرم را موجب گم شدن حق و باطل دانست و یادآور شد: در فتنه 88 سبز اموی را با سبز علوی اشتباه گرفتند و آن هجمه بسیار وسیع را به کشور وارد آوردند که با درایت و هوشیاری مقام معظم رهبری و بصیرت ملت ایران به زباله دان تاریخ پیوستند.

وی خط هدایت و جلوگیری از انحراف در این برهه از زمان را پیروی از ولایت مطلقه فقیه نامید و تصریح کرد: باید با ادامه دادن راه و مسیر نورانی شهدا به سر مقصود اصلی یعنی به خدا رسید.

admin یکشنبه مرد ۲۶, ۱۳۹۳ 1 نظر
درج ديدگاه
شهادت طلب

سخن مدیر

بسم

با نام و یاد خداوند متعال و با سلام و درود و صلوات به روح پاک شهدا و امام شهدا و با اذن از صاحب الأمر و مولایمان

و با پیروی از خط ولایت ولی امر مسلمین جهان

و به نیت جهاد (مجازی) فی سبیل الله…

را بنا نهاده و با توسل به

از خداوند متعال مسئلت دارم که گام هایم را در این راه استوار نماید.

موضوعات

نوشته‌های تازه

کلام امام امت

امام خمینی
امام خامنه ای

مطالب تصادفی

جنگ نرم

دانلود مداحی

حمایت از ما

https://shahadat-talab.ir

https://shahadat-talab.ir

تبلیغات رپورتاژ

لوگو اسپانسر

پیوندها

امام خامنه ای

عفاف و حجاب