طراحی دکوراسیون داخلی منزل - شهادت طلب

طراحی دکوراسیون داخلی منزل

اگر در حال بازسازی و تعمیرات ساختمان یا قصد طراحی دکوراسیون داخلی خانه خود را دارید و احساس می کنید که نیاز مبرمی به ظاهر جدید در منزل خود دارید دارد، لازم نیست کل مبلمان خود را عوض کنید، چند عدد لوازم تزئینی خانگی می تواند بلافاصله محیط را سرزنده و نو و جلوه ای تازه به دکوراسیون داخلی منزل تان ببخشد. با اینکه اکثر اوقات ریز و کوچک هستند اما لوازم تزئینی خانگی تاثیر به سزایی در طراحی داخلی منزل دارند و در کمترین زمان یک اتاق نه چندان جذاب را به محیطی زیبا تبدیل می کنند که حتی عکس آن قابل چاپ کردن روی جلد مجله باشد. گزینه های متنوعی برای انتخاب وجود دارد، پس با کمک نکات مطروح در ذیل گزینه مناسب را انتخاب کرده و در خانه خود استفاده کنید.

طراحی داخلی منزل با تزئین دیوارها

اگر فضای خالی زیادی در خانه ندارید، در هنگام بازسازی ساختمان از سطح دیوارها بیشترین استفاده را بکنید و هر سانت آن را تزئین کنید. اگر دیوارهایی بی رنگ و رو دارید از آثار هنری رنگارنگ استفاده کنید. کلاژ عکس خودتان می تواند اتاق تان را زیباتر کند، در حالی که آینه ها به دلیل قابلیت های انعکاسی باعث می شوند فضا بزرگ تر به نظر بیاید. اگر مشکل فضا دارید، قفسه نصب کنید و روی آن ها را با دسته یا شاخه گل های متنوع تزئین کنید. البته خود دیوار هم فراموش نشود! یک کاغذ دیواری رنگی و طرح دار یا تزئین دیواری رنگ شده و روشن، دیوار را خوش آب و رنگ می کند.

وسایل دکوری خانه برای قرار دادن روی میز عالی هستند.

اگر اتاق نشیمن شما نیاز به سرزندگی دوباره دارد، با چندین وسایل تزئینی خانگی فکر شده به کمک آن بروید. عکس همیشه وسیله ای کاربردی است اما با انتخاب قاب های مختلف و متفاوت آن ها را جذاب تر کنید. شمع روشن فضا را رمانتیک و راحت می کند. کتاب هایی درباره نحوه بازسازی خانه ، دکوراسیون داخلی ، مُد یا عکاسی اگر روی میز عسلی قرار بگیرند موضوع بحث جالبی می شوند.

دکوراسیون داخلی منزل را با کفسازی مناسب زیباتر نشان می دهند.

کف خانه شما هرچقدر هم که کوچک و کم جا باشد، برای یک یا دو قالی جا دارد. یک راه عالی برای طرح، رنگ و گرما دادن به کفپوش چوبی یا کاشی است. برای شروع یک طرح گلدار می توانید انتخاب کنید، سپس آن را با فرش طرح دار یا قالی با کرک های دراز و نرم ترکیب کنید تا افراط نشود.

 

به رنگ خنثی مبلمان خود انرژی بدهید.

یکی از آسان ترین راه ها برای سرزنده کردن ظاهر خانه استفاده از پارچه ای است که در معرض دید است. پتو و روبالشی کوسن ها را دربیاورید. این اولین قدم برای نو نوار کردن دکوراسیون داخلی منزل پس از بازسازی منزل است. می توانید از شرکت نقشه کشی ساختمان و دکوراسیون داخلی یا از سایت های مرتبط به دنبال طرح های ناهماهنگ، کوسن و بالش های راحتی بگردید.

پرده و کرکره را فراموش نکنید.

پنجره های خود را با پارچه های مجلل و باشکوه یا روشن و بی رنگ و رو تزئین کنید. پرده هایی که تا زمین ارتفاع دارند، به دلیل اندازه مخصوص خود تغییری بزرگ ایجاد کرده و به تنهایی یک اتاق را از سنتی به مدرن تبدیل می کنند.

admin پنجشنبه آذر ۱۸, ۱۳۹۵ نظرات
درج ديدگاه
شهادت طلب

سخن مدیر

بسم

با نام و یاد خداوند متعال و با سلام و درود و صلوات به روح پاک شهدا و امام شهدا و با اذن از صاحب الأمر و مولایمان

و با پیروی از خط ولایت ولی امر مسلمین جهان

و به نیت جهاد (مجازی) فی سبیل الله…

را بنا نهاده و با توسل به

از خداوند متعال مسئلت دارم که گام هایم را در این راه استوار نماید.

موضوعات

نوشته‌های تازه

کلام امام امت

امام خمینی
امام خامنه ای

مطالب تصادفی

جنگ نرم

دانلود مداحی

حمایت از ما

https://shahadat-talab.ir

https://shahadat-talab.ir

تبلیغات رپورتاژ

لوگو اسپانسر

پیوندها

امام خامنه ای

عفاف و حجاب