باندهای قدرت و ثروت دنبال بایکوت استاد رحیم‌پور هستند - شهادت طلب

باندهای قدرت و ثروت دنبال بایکوت استاد رحیم‌پور هستند

باندهای قدرت و ثروت دنبال بایکوت استاد رحیم‌پور هستند/ دریچه کورسوی امیدِ نماز جمعه را نبندید

اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های کشور خطاب به حجت الاسلام شیرمردی رئیس ستاد نماز جمعه تهران نامه ای نوشت.

اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های کشور خطاب به حجت الاسلام شیرمردی رئیس ستاد نماز جمعه تهران نامه ای نوشت.

متن این نامه بدین شرح است:

«حجت الاسلام شیرمردی، رئیس ستاد نماز جمعه تهران

سلام علیکم

در محضر جناب‌عالی، سخن گفتن از جایگاه رفیع «نماز جمعه» بیهوده است چرا که جناب‌عالی بیش از ما دانشجویان بر اهمیت این فرصت بی‌تبدیل حکومت اسلامی واقفید. با این حال ذکر این نکته خالی از لطف نیست که چند مدتی است که تریبون نماز جمعه تهران به سبب حضور استاد حسن رحیم‌پور ازغدی و سخنان وی پیش از خطبه‌های نماز، اهمیتی بیش از پیش یافته است.

این ابتکار قابل تحسین، در صورتی که ادامه یابد ثمرات بسیاری خواهد داشت و ما دانشجویان از این جهت بر خود واجب دانستیم تا از ستاد نماز جمعه تهران تقدیر کنیم.

سخنان روشنگرانه استاد حسن رحیم‌پور در سخنرانی‌های پیش از خطبه، حاوی حرف‌هایی بود که مدت‌هاست در دل دانشجویان و مردم انقلابی ایران خاک می‌خورد و مجالی برای بیان آن ایجاد نشده بود و قطع به یقین تریبون نماز جمعه به عنوان بزرگ‌ترین بلندگوی امر به معروف و نهی از منکر جایگاه آن است.

اما نگرانی ما از خبرهایی است که اخیرا به گوش می‌رسد! در خبر‌ها شنیده‌ایم که قرار است جلسات مهم و اثرگذار حسن رحیم‌پور ازغدی –که به حق خار چشم جریان سکولاریزم و مبارز باندهای قدرت و ثروت است- را در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه خاتمه دهند!

البته با کمی تأمل می‌شود دریافت که باندهای قدرت و ثروت عزم خود را برای بایکوت این استاد فرزانه، جزم کرده‌اند؛ اما خدمت جنابتان عارضیم که طلایی‌ترین نمره کارنامه ستاد نماز جمعه، در اختیار نهادن تریبون به جناب ازغدی و انقلابیونی همچون ایشان است.

از شما می‌خواهیم با عزمی انقلابی در مقابل باندهای زر و زور و تزویر بایستید ما دانشجویان نیز از شما حمایت خواهیم کرد. استاد رحیم‌پور ازغدی جان تازه‌ای به نمازهای جمعه بخشیده است و ادامه جلسات وی می‌تواند این فرصت استثنایی انقلاب اسلامی را به ثمر برساند.

پیش‌تر نیز عرض کرده بودیم از فرصت نماز جمعه در خدمت به انقلاب اسلامی، آنطور که باید استفاده نمی‌شود، با حضور ایشان کورسوی امیدی باز شده است، فلذا این دریچه امید را نبندید».

خبر گزاری دانشجو

admin پنجشنبه بهم ۲, ۱۳۹۳ نظرات
درج ديدگاه
شهادت طلب

سخن مدیر

بسم

با نام و یاد خداوند متعال و با سلام و درود و صلوات به روح پاک شهدا و امام شهدا و با اذن از صاحب الأمر و مولایمان

و با پیروی از خط ولایت ولی امر مسلمین جهان

و به نیت جهاد (مجازی) فی سبیل الله…

را بنا نهاده و با توسل به

از خداوند متعال مسئلت دارم که گام هایم را در این راه استوار نماید.

موضوعات

نوشته‌های تازه

کلام امام امت

امام خمینی
امام خامنه ای

مطالب تصادفی

جنگ نرم

دانلود مداحی

حمایت از ما

https://shahadat-talab.ir

https://shahadat-talab.ir

تبلیغات رپورتاژ

لوگو اسپانسر

پیوندها

امام خامنه ای

عفاف و حجاب